چهارشنبه ٩ خرداد ۱۳۸٦ :: ۱:٢٤ ‎ب.ظ ::  نويسنده : نینا شاهرخی

به نام خدا

یادم هست ترم ۲ یا ۳ از طرف نماینده پیشنهاد طراحی آرم برای ورودی ما شده بود. بعد هم یکی یکی طرح ها را با اپک نشان دادند و یک طرح به عنوان طرح برگزیده انتخاب شد. حال بماند که این لوگو هرگز کاربردی پیدا نکرد! اما تجربه جالبی برای آشنایی با علائم بود.

شاید برای شما هم مثل من جالب باشد بدانید که:

آرم بعضی سایت ها  یا بعضی از مجلات و شرکت ها و کالاها به چه معناست. در این جا چند نمونه را ببینید:

۱- سایت آمازون:

ممکن است فکر کنيد اين فلش اينجا هيچ کاري نمي کند. ولي در واقع نشان دهنده این است که آمازون همه چيز دارد از a تا z و همچنين لبخندي را که بر چهره مشتري مي نشيند  نشان ميدهد. ( دو  حرف a هم مثل دو چشم مشتري هستند!)

۲- مجلات Readers Digest Stable:

نیازی به توضیح نیست اگر کمی دقت کنید موضوع مجلات را خواهید فهمید!

۳- اتومبیل مزدا:

آرم مزدا چيزي بيش از يک لاله خوش فرم است.اين آرم توسط ري يوشيمارا يک شرکت مشهور در زمينه تصوير سازي است تکامل يافته است حرف V نمايانگر بالهاي باز شده است و در فرهنگ مزدا به معناي ابتکار, درک هدف, لطافت است.

نکته: این مطالب از سایت روزنه برداشت شده است.



موضوع مطلب :


درباره وبلاگ
نینا شاهرخی

آرشيو وبلاگ
RSS Feed
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ